AJÁNLATKÉRÉS:   Kattintson ide

Elképzelte már valaha, milyen lenne, ha megérkezéskor a hotel bejáratánál robot köszöntené, ha a robotrecepciósnál jelentkezne be, robothordár vinné a szobájába a bőröndöket, és az ott töltött idő alatt is robot érdeklődne az igényeiről? Japánban megteheti.
Hideo Sawada olyat akart létrehozni, amivel sehol máshol nem találkozhattunk eddig a világon. Így gondolt egy merés...

 

„A Kúria Gfv.III.30.314/2024/4. számú ítéletével megállapította, hogy az Araamu Travel Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság által utazásszervezői tevékenysége során alkalmazott „Általános Szerződési Feltételek - Araamu Travel” alábbi rendelkezése az alperessel szerződő valamennyi fogyasztóra kiterjedő hatállyal érvénytelen: Az Általános Szerződési Feltételek V.1. pontjában található azon rendelkezés, amely szerint: „A teljes részvételi díj és a megrendelt kapcsolódó szolgáltatások teljes díja megfizetésének határideje az utazás megkezdése előtti 45. nappal esedékes.” E kikötés a Ptk. 6:102. § (1) bekezdése alapján azért tisztességtelen, mert a feleknek a szerződésből eredő jogait és kötelezettségeit a jóhiszeműség és a tisztesség követelményének a megsértésével egyoldalúan és indokolatlanul a szerződési feltétel alkalmazójával szerződő fél hátrányára állapítja meg azáltal, hogy az utazási szolgáltatásokra vonatkozó szerződésekről, különösen az utazási csomagra és az utazási szolgáltatásegyüttesre vonatkozó szerződésekről szóló 472/2017. (XII. 28.) Korm. rendelet 5. § (2) bekezdésének az utazási szolgáltatásra vonatkozó szerződés alapján fizetendő teljes díj összege megfizetésének a teljesítési határidejét indokolatlanul és általános jelleggel előbbre hozza az utazás megkezdésének napjához képest. Ezzel olyan mértékben hozza a fogyasztót hátrányosabb helyzetbe, hogy a szerződési feltétel alkalmazója annak egyedi megtárgyalását követő elfogadását a fogyasztótól észszerűen nem várhatta el.”